משכנתאות ופתרונות מימון

ליווי וייעוץ לבחירת/מחזור המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם

צור קשר

ייעוץ משכנתאות

ליווי וייעוץ לבחירת/מחזור המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם, החל מהכרת אופי המשפחה דרך בחינת מסלולי המשכנתא הקיימים בשוק וכלה בבחירת משכנתא המותאמת עבורכם באופן אישי. השלבים הללו יאפשרו לכם להפיג את החששות ולבחור משכנתא שתלווה אתכם בפריסה בצורה נוחה יותר לשנים הבאות.

מגוון שירותים פיננסים במקום אחד


משכנתאות ופתרונות מימון

לכולם יש משכנתא, מעטים ישנים בשקט.

לקבלת הצעה

ביטוח

יעוץ משכנתא

קניית בית היא גם חוויה מאתגרת המלווה בלא מעט חששות, בעיקר אם אין לכם מושג על התהליך המורכב שכרוך בקבלת המשכנתא. כמו משפחות רבות אחרות, סביר להניח שגם אתם עלולים להיקלע ללחץ ולבלבול כשתגלו את הפעולות המקדימות שצריך לבצע ואת כמות הניירת והביורוקרטיה שאיתה עליכם להתמודד בדרך למשכנתא...

ביטוח

פתרונות מימון

פתרונות מימון בניהולם של כלכלנים בכירים מאוד, המתמחים במתן אשראי לעסקים במגוון ערוצים, ביניהם הלוואות ללא ריבית, הלוואות מקרן פועלים לעסקים והלוואות מהקרן להלוואות בערבות מדינה. מטרתנו היא לסייע לחברות, עסקים ויזמים לשפר את תזרים המזומנים ולתרום לשגשוג מהיר של העסק, על ידי גיוס אשראי דרך הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים מעולים ובאחריות מלאה. אנו רואים בלקוחותינו שותפים עסקיים מלאים, ופועלים עמם בשיתוף מלא על מנת לגייס את האשראי בזמן קצר, ועם התוצאה הטובה ביותר.

ביטוח

מיחזור משכנתא

כיוון שהמשכנתא היא הלוואה ארוכת טווח, לעיתים חלים מאז שנלקחה שינויים משמעותיים, הן בתנאי השוק והן בהיקף ההכנסות וההוצאות המשפחתיות. מדובר, למשל, בשינוי הריבית במשק, הולדת ילד, קבלת כספי ירושה או מענק ועוד.      באמצעות מיחזור הלוואת המשכנתא ניתן לשנות את היקף ההחזרים החודשיים כך שיתאימו בצורה מיטבית לצרכים הפיננסיים העדכניים שלכם. המיחזור כולל שינוי בהרכב מסלולי ההלוואה, בתנאי ההלוואה, במשך ההלוואה ובגובה ההחזר החודשי.

לקבלת הצעה


השאר פרטים ואחד המומחים מטעמנו יחזור אליך בהקדם.



    דילוג לתוכן