פיננסים

לכולם יש כסף שמושקע בבורסה אם זה דרך השקעות פרטיות או דרך הפנסיה, מעטים באמת ישנים בשקט!

פיננסים

ב UIG ISRAEL בוחנים ובודקים לפני כל השקעה את:
החוסן הפיננסי של בתי ההשקעות וחברות הביטוח. יתרונות והטבות מס שניתן להשיג בהתאם לצורך השקעה. עלויות ההשקעה( דמי ניהול). מנהלי הקופות שמתחלפים כל הזמן בין החברות השונות לפי ניסיון, ידע, תוצאות, ניהול משברים ועוד. מרכיבי ההשקעה שממנו נוצר מסלול ההשקעה.

פיננסים

לכולם יש כסף שמושקע בבורסה אם זה דרך השקעות פרטיות או דרך הפנסיה, מעטים באמת ישנים בשקט!

לקבלת הצעה

ביטוח

קרן השתלמות

קרן השתלמות היא מכשיר חיסכון לטווח בינוני וארוך המיועד הן לשכירים והן לעצמאים, המקנה הטבות מס על ההפקדות לקרן וכן פטור ממס על הרווחים שנצברו לאורך תקופת ההשקעה בהתאם לתקרות ההפקדה. הכספים מנוהלים במגוון מסלולי השקעה מהם ניתן לבחור את המסלול המתאים לכם. הכספים שנצברו בקרן יהיו נזילים למשיכה הונית לאחר 6 שנים ממועד ההפקדה הראשונה לקרן, או לאחר 3 שנים במקרה של השתלמות או שהעמית עבר את גיל הפרישה. אין חובה למשוך את הכספים לאחר 6 שנים. ניתן להמשיך ולחסוך את הכספים בקרן וליהנות מהתשואה על החיסכון.

ביטוח

תיקון 190

בתחילת שנת 2012 נכנס לתוקף תיקון לפקודת מס הכנסה אשר מטרתו לעודד חיסכון ולאפשר לבני הגיל השלישי להפקיד סכום חד פעמי לקופת גמל ולהנות מהיתרונות הרבים שלה, תוך שמירה על נזילות מלאה של הכספים המופקדים בקופה, תשלום מס מופחת על רווחים ויכולת משיכת הכספים בצורה קלה, מהירה ונוחה. אם הגעתם לגיל 60 ואתם זכאים לפנסיה מינמאלית בסך 4,458 ש”ח (נכון לשנת 2015), זו ללא ספק השקעה שכדאי לכם לשקול על פני שאר החלופות.

ביטוח

השקעות ייחודיות לשכירים

השקעות בהתאמה אישית תוך ניצול הטבות מס מקסימליות. יכולת לנטרל את התנודתיות הקיימת בשוק ההון והחשיפה לשוק ההון, אפשרות להכנסה פאסיבית ועוד.

ביטוח

קופת גמל

קופת גמל היא כלי חיסכון המיועד לטווח ארוך, המאפשר לחסוך כסף לגיל הפרישה באמצעות הפקדות חודשיות או שנתיות וליהנות מהטבות מס. הכספים שנצברים בקופה מנוהלים על ידי מנהלי השקעות מקצועיים ומנוסים, וכך הכסף שחסכתם מניב תשואה לאורך השנים ובכך מאפשר לכם להגדיל את החיסכון שצברתם באופן משמעותי. ניתן להשקיע את הכספים במגוון מסלולי השקעה, שלכל אחד מהם רמת סיכון שונה בהתאם לאופייכם ולצרכיכם.

ביטוח

קופת גמל להשקעה

קופות הגמל המסורתיות הפכו מאז 2008 למוצר חיסכון לטווח ארוך, שאת הכספים ממנו ניתן למשוך כקצבה רק לאחר גיל פרישה. לאחרונה, אישר משרד האוצר מוצר חיסכון חדש ואטרקטיבי שהוא קופת גמל חדשה - קופת גמל להשקעה, שיאפשר לחוסכים ליהנות מהיתרונות של קופת גמל רגילה אבל עם בונוס - אפשרות למשוך את הכספים שנצברו בקופת הגמל החדשה בכל עת (גם מתחת לגיל הפרישה) בצורה הונית (סכום מלא או חלקי), וללא תשלום "קנס" על פירעון מוקדם כמו בקופות הגמל המסורתיות ובתשלום מס על הרווחים בלבד. לחלופין, ניתן יהיה למשוך את הכספים כקצבה חודשית פטורה ממס לאחר גיל 60, בכפוף לאמור מטה.

לפרטים נוספים והצטרפות


השאר פרטים ואחד המומחים מטעמנו יחזור אליך בהקדם.



    דילוג לתוכן